Het onbekende - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Angela Reijnders - WaarBenJij.nu Het onbekende - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Angela Reijnders - WaarBenJij.nu

Het onbekende

Door: Angela Reijnders

Blijf op de hoogte en volg Angela

29 December 2012 | Nederland, Limmen


Het onbekende tegemoet gaan. Dat is waar ik echt naar verlang en wat me tegelijkertijd beangstigt. Over precies twee weken is het zover, dan ben ik in Ghana. Al is het ‘maar’ voor drie maanden, het zal verandering brengen. De laatste tijd heb ik heen en weer geschipperd tussen de gedachten ‘Waarom zou je willen reizen als je thuis gelukkig bent en voor je gevoel alles hebt?’ en ‘Ik wil mezelf blijven uitdagen. Herontdekken wie ik ben in onbekende situaties en in een andere cultuur.’
Mijn dichte kringetje is heel belangrijk voor me. Ik heb een hele liefdevolle basis waar ik altijd op terug kan vallen. Voor mij is het spannend wie ik ben en kan zijn zonder hen in de buurt. In mijn gedachten ben ik daar een sterke vrouw en het kan me goed voorstellen dat ik daar ook een dichte kring opbouw. Of eigenlijk hoop ik dat, want kun je dat verwachten? Het is en blijft een onbekende weg waar ik alvast naartoe aan het leven ben..

In Ghana ga ik proberen af en toe een reisverslag te plaatsen, maar eenmaal in het onbekende weet je het nooit.

  • 29 December 2012 - 13:36

    Richard:

    Hey Angela, mooi en goed dat je jezelf zo blijft ontwikkelen! Ga vooral genieten
    Van alle mooie innerlijke ontdekkingen en uitdagingen niet uit de weg gaan sls
    Ze zich aandienen.
    Veel plz!

    Richard

  • 29 December 2012 - 21:04

    Dana Brouwer :

    Hey Angela
    Ik hoop dat je het goed gaat hebben in Ghana
    Ik zal je ontzettend veel missen als je weg ben
    Heel veel plezier en blijf heel en kom heel terug
    Je Schoonzus Dana

    P.S . Ik hou ontzettend veel van jou

  • 29 December 2012 - 23:52

    Jesse:

    Lief nichtje, ik ben hartstikke trots en jaloers op je dat je dit gaat doen. Het is juist goed van je dat je zo tevreden kan zijn en met die gedachte je verder durft te ontwikkelen! Succes met de laatste voorbereidingen, en ik ga je verhalen goed volgen (mocht je avontuur afentoe tijd hebben voor een Afrikaans internetcafeetje). Tot morgen x Jesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 16 Feb. 2011
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 9958

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 08 April 2013

Ghana, Bolgatanga

Landen bezocht: